2014. május 10., szombat

Tegnap



Hellosztok!

   Szeretnék bemutatkozni, az írói nevem aNo. 19 éves vagyok és körülbelül 3-4 éve írogatok. Több pályázaton sikeresen szerepeltem, de a helyesírással sajnos meggyűlik a bajom (Megbízható bétát keresek. Jelentkezni az anoalice@gmail.com e-mail címen lehet. Előre is köszönöm. Reklám vége) ami az enyhe diszgráfiámnak tudható be. Rólam ennyi elég is lenne, hisz ennek az oldalnak nem én vagyok a fő témája, hanem a Holnap című regényem második kötete a Tegnap.
   Oké kicsit hazudtam, inkább fordítsunk pár szót a Holnap című irományomról. Kezdetben ezt a történetem is egy blogon osztottam meg ( www.holnap.blogspot.hu ) de, mivel ez most egy pályázaton várja, a sorsát a továbbiakban nem tehetem nyilvánosság elé a folytatást. Így jött képbe a Tegnap, az az a második kötete és ezzel el is érkeztünk az első bejegyzés fő témájához.

Tegnap
A Tegnap című történetünk főhőse most Janka lesz, aki az első kötet óta kicsit megnőtt. A négy éves kislányból egy 23 éves érett nő lett. Az első és a második kötet csak pár szálon fut egyben, ezért külön is élvezhető olvasmány. Miért pont ez a cím? Szerettem volna eme teljesen átlagos szónak egy tágabb jelentést kapni. Még a Holnapban Axelnek (Janka bátyja) a nyomorból való kitörés vágyáról, reményteljes gondolatairól olvashatunk, addig Jankával épp az ellenkezője történik. Visszakerül a múltjába – persze nem szó szerint- . Természetesen ebből a történetből se maradhat ki a drogkereskedelem, az illegális autóversenyzés, lopás és bandaháborúk sora, miközben mellékszálon egy szerelmi pókháló szövődik.
Ha sablonosnak érzed a történetet, akkor pár dolog, ami miatt szerintem valamivel több, mint az átlag – de lehet, hogy csak írói elfogultság miatt látom bele-:

A főszereplő lány:
- Nem egy kiskirálylány, akit rózsaszín köd vesz körbe.
- Nem milliomos, de nem is szegény, hanem egy átlagember

A mellékszereplők:
- Próbáltam sokféle színes egyéniséget összehozni, de nem azokat a sablonkaraktereket. Baráti köreimbe néztem körül és válogattam össze az erre alkalmas embereket.

A helyszín:
- Az egész történet Magyarországon játszódik, az esetleges határátlépések ritkák, maximum a szomszédos országokat érintik majd.

Azt hiszem előre ennyi elég is lenne. Ha minden igaz hamarosan kész a kinézete a honlapnak és akkor teljes bedobással érkezik a három oldalas prológus, mely elkalauzol minket Janka életébe.

Remélem, velem tartasz a történet folyamán, na és itt hagyod kezed nyomát egy véleménnyel. 
aNo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése